טמיר - מגלים מחדש את הנוער
.כניסה לתפקיד –מנהל יחידת נוער, רכז נוער, עובד נוער
.תפיסת התפקיד, הגדרת מטרות וניהול הזמן, גבולות, משמעת
.ליווי שוטף – מעטפת מקצועית חינוכית מאת אנשי חינוך ונוער מנוסים
.אוכלוסיות מיוחדות, ליווי חינוכי, דילמות חינוכיות
הדרכת שטח – ליווי עובדים חדשים בשטח בצעדים הראשונים במפגש עם הנוער, הקניית בטחון עצמי ותחושת מסוגלות ברחוב ובמועדון, יצירת קשר אישי ועבודה מול קבוצה, הובלה של סדנאות ותהליכי תוכן.
טמיר מפעילה בהצלחה מודל עבודה ייחודי בו רכזי הנוער מונחים להכיר את כל בני הנוער שבגזרת אחריותם, לאתר את הפרטים הדורשים תשומת לב ייחודית ולהכיר את המעגלים החברתיים בשכונה. פועל יוצא של עבודה זו היא איתור של בני נוער שאינם עומדים בקריטריונים הרגילים של סיכון , אפשרות של הכוונה מיטבית של משאבים בצורה ממוקדת, והובלה של תהליכים חברתיים בשכונה.
טמיר - מגלים מחדש את הנוער
מערכת ניהול תהליכים חינוכיים
מערכת חכמה לניהול נתונים, בקרה ומדידה של תהליכים חינוכיים במערכות נוער בלתי פורמליות
איתור כפילויות ושקופים
תפוקות עובדים ומתנדבים
מדדים חינוכיים
בסיס נתונים לקבלת החלטות